La 43a edició del carnestoltes de s'Arenal comptarà amb 1.800 euros en premis
La 43 edició del carnestoltes de s'Arenal, que tendrà lloc el 2 de març a les 15.00 hores, compte enguany amb una dotació de 18.000 euros en premis, que van des dels 100 als 500 euros, estades de cap de setmana a hotels i entrades a establiments d'oci.
Segons ha informat l'Ajuntament de Palma, les bases per a participar en la desfilada permeten inscriure's en tres modalitats: 'carrossa' -vehicles grans decorats amb personatges en el seu interior-, comparsa -grups de més de 10 persones- i individuals -grups de menys de 10 persones-. Les inscripcions per al carnestoltes estaran obertes fins a aquest dijous dia 28 de febrer.
La concentració tendrà lloc entre les 14.30 hores al carrer Miquel Costa i Llobera i conclourà a la plaça de les Merevelles on tendrà lloc la fi de festa de Carnestoltes amb activitats, animació infantil i la animació musical d'un DJ.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.