Noguera visita el Casal Solleric per «refermar l’aposta per la cultura»
El batle de Palma, Antoni Noguera, acompanyat de la directora general de cultura, Francisca Niell, han visitat avui el Casal Solleric en el seu primer dia de feina a Cort com a nou batle, coincidint amb la incorporació del nou director general d'Arts Visuals i Programes Públics de l'Àrea de Cultura, Patrimoni, Memòria Històrica i Política Lingüística, Sebastià Mascaró.
Mascaró, amb una llarga experiència en el sector, va ser nomenat la setmana passada per la Junta de Govern i ha explicat a Noguera els grans trets per on vol encaminar la seva gestió i que passen «per una programació artística més transversal entre diferents àrees de l'Ajuntament i un Casal Solleric més obert a la ciutadania» i poder generar així nous públics per al Casal Solleric i el CAC ses Voltes.
Noguera ha recordat que l'Àrea de Cultura, Patrimoni, Memòria Històrica i Política Lingüística serà una àrea delegada de batlia, «com una mostra de la importància que volem donar a la cultura en el meu mandat».
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.