Càrites Mallorca creu que la taxa als immigrants «suposa l'inici d'una dualització del sistema sanitari
Càrites Mallorca creu que el pagament de 710 euros anuals als immigrants il·legals per tenir accés a la sanitat pública, «és una dualització del sistema sanitari, que suposa oferir als ciutadans una cobertura diferent segons el grup de població al que es pertany».
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Un catalanet.
Jo també.