L'Associació d'Usuaris del Tren denuncia la reducció de freqüències: «La necessitat de fer desplaçaments no desapareix per a la gent treballadora a l’estiu»
L’Associació d'Usuaris del Tren ha volgut expressar, un any més, el seu malestar per la reducció de freqüències de trens que ha començat aquest dijous, 1r d’agost. Segons assenyalen, és «fruit de la mala dotació i mala planificació en la contractació de personal suficient que fa anys que arrastra SFM».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Estimat poble,no espereu més frecuencïes,no tenim maquinistes,debut al pacte de desprogres,i al català. Ompliu les carreteres,sofriu embossos,nirviades,accidents,ho faig per el mediambient. Farem,farem i farem..riure,i us foteu faig el que hem surt d'alla,perdó "de allí".
Res es de franc, els contribuents ho paguem tot. Les carreteres noves, el manteniment d’autopistes, la Guàrdia Civil de Trànsit, les ambulàncies, les despeses hospitalàries causades pels accidents de transit a les carreteres, el cost de les baixes laborals causades per accidents «in itinere» anant o tornant de la feina, el dol per la gent estimada que perd la vida cada any per culpa dels accidents de transit. Si es cert, els contribuents ho paguem tot i també patim les conseqüències. Del que es tracta es de decidir com a comunitat, si volem que l’administració pública baixi la factura dolorosa del transport privat per carretera i guanyar en medi ambient i salut o continuam amb un transport públic incapaç d’oferir una alternativa eficient al cotxe privat.
Els 300000 euros que ha donat el gobern espanyol a l'OCB haguessin servit per mantenir qualque freqüencia o contactar eventuals.
Con todas las combinaciones que se quieran, abonos, vales, subvenciones etc. etc., pero el tren o el autobús no puede ser gratis total. Nada cae del cielo.