El Consell de Mallorca demana que les modificacions de les obres del Port de Palma no afectin el projecte del Museu Marítim
El Consell de Mallorca demana a l'Autoritat Portuària que les modificacions en les obres del Port de Palma no afectin el projecte de Museu Marítim que hi ha previst. El president del Consell de Mallorca, Llorenç Galmés, recorda que hi ha planificat traslladar l’actual seu de Palma del museu a la zona del moll vell. Galmés assegura que aquest projecte suposarà «un espai de cohesió entre el port i la ciutat, que mostrarà la gran riquesa patrimonial de Mallorca a través d’una infraestructura que donarà un valor cultural afegit a la ciutat».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Fum per amagar l'impacte del nou port i les tones de ciment que hi volen posar.
Joanet, estic d'acord amb tu, però el Museu Marítim és imprescindible, i el projecte n'és tan bo que, fins i tot la pitjor de les administracions d'aquest país no el pot evitar de fer.
Vagi per davant que no tinc idea en que consistirà les modificacions del port de Palma. Me sona, que volen ampliar-lo perquè puguin venir creuers amb més calat. Sols vull constatar que el port, igual que l'aeroport, no necessiten cap ampliació. Necessitem revertir el que hem fet, però al manco, deixar-ho tot com està.