400 veus de la consciència clamen contra l'especulació amb Montesion
400 persones, la immensa majoria formades pels Jesuïtes allà al costat, s'aplegaren aquesta passat dimecres davant les portes de l'església de Montesion per clamar contra la decisió presa des de la direcció dels Jesuïtes de Madrid, de deportar els memv¡bres de la comunitat que viuen a l'edifici, enviar les restes de Sant Alonso Rodríguez i dedicar les instal·lacions, que ocupen tota una illa a un lloguer per fer-hi un negoci privat.
També a Illes Balears
- El bar Rincón de Hellín del carrer Aragó de Palma exhibeix una bandera franquista a la seva terrassa
- Rebuig a l’Ironman Mallorca pel «greuge que representa per als residents» i «per l’ús abusiu de les infraestructures públiques»
- Joan Riera: «El procés que va engegar Catalunya no s’ha acabat. La història no s’acaba mai. I la prova és que molts dels fets que varen tenir lloc el 36 i que havíem donat ja per acabats, són ben vius»
- Organitzen una concentració al Palau de Marivent per a denunciar l'ocupació i espoli del Museu Saridakis
- Milers de persones omplen a vessar Santa Maria per a cridar ben fort: «Sí a la llengua!»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Monti-Sion
Ara tot l'esforç d'aquestes mobilitzacions haurien d'aplagarse per clamar contra l'exclusió que pateixen 200.000 residents a les Illes Balears. Això sí que és una emergència social.