Abril de República 2024 a Can Bum, Pollença
Aquest dimecres, 17 d'abril, a les 19.00 hores, a l'Espai social Can Bum, de Pollença, tindrà lloc la presentació dels llibres: 'Els orígens del republicanisme i el primer moviment obrer a Mallorca (1849-1868)', de Catalina Martorell Fullana, editat per l'Editorial Lleonard Muntaner-Editor; i 'La Guerra Civil i el primer franquisme', coordinat per Pau Tomàs Ramis, i editat per Illa Edicions.
També a Illes Balears
- Aquest divendres, Cassolada per Gaza
- Idoia Ribas descobreix ara que a Vox «prevalen els interessos 'nacionals' per sobre dels dels ciutadans de les Balears»
- Louis Vuitton 'okupa' el Castell de Bellver, hi instal·la aire condicionat i prohibeix que s'hi facin fotos
- Ossifar torna a l'escenari en un únic concert a Inca
- El Tribunal Constitucional espanyol s'alinea amb Vox i supedita els drets dels catalanoparlants a la voluntat dels polítics
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.