Convoquen una protesta contra la imposició del castellà de PP-VOX al Parlament
La Plataforma per la Llengua ha convocat una protesta contra la imposició del castellà de PP-VOX al Parlament. Amb el lema 'La llengua no es ven', la Plataforma convoca a manifestar-se davant el parlament el proper dimarts, 20 de febrer, a les 8.00 hores.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A les 8 del matí trobo que es una mica prest, però em solidaritzo amb la protesta
Es una vergüenza que se trate de imponer el castellano. Cada padre de elegir libremente la lengua de escolarización.😜 Voy a la manifa, aunque son sectarios xenofobos parece que en este punto nos entenderemos. Je...he.