L'IES Berenguer d'Anoia (Inca) es concentra per la llengua: «Confirmam la nostra trajectòria en favor de la convivència lingüística i la defensa del català»
A l'IES Berenguer d'Anoia (Inca) també s'han concentrat per a expressar la defensa de la llengua pròpia de les Illes Balears als centres educatius.
També a Illes Balears
- L’OCB qualifica de «fracàs rotund» el segon pla de segregació lingüística: «Només s’hi han adherit 8 centres»
- Neix SOM Mallorca: una opció política «transversal» contra l’empobriment i la saturació
- Neix el Festival Reacciona, en suport als mitjans de comunicació mallorquins en català
- Un grup de docents parodia el pacte PP-Vox amb una acció teatral davant el Consolat i du a Prohens una camisa de la Falange
- Redueixen de 37,5 a 35 hores l’horari laboral setmanal dels docents dels centres públics de les Illes Balears
5 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Per a ajudar en la defensa dels agredits lingüísticament enllaç de #GivingTuesday Començam a posar fil a l'agulla.
Molt bé! L'unió fa la força! I n'hem de fer molta de força perquè no se'ns pixin els castellans!
Força als docents ! Camisetes verdes al carrer en contra de la repressió nazi-fatxa ! Amunt la llengua catalana, sempre !!!!💪💪💪💪
Ja ho diu la meva filla que estudia al centre inquer, només és parla foraster, de ser un centre de referència als països catalans en defensa de la nostra llengua, que només és la catalana, a fer el ridícul en manifestos que no expressen res a favor de la mateixa llengua simplement per complaure pressumptament als quatre professors pro-hispanos que tenen por al català.
Gracias porque con vuestro ejemplo y actos habéis situado la educación de Baleares como la peor de Europa. Según la OCDE. ¿Por qué tenéis miedo a la libre elección de centro y al fin de la imposición lingüística?. Vuestro fracaso es nuestra liberacion. Viva la libertad, Carajo!.