Les 35 entitats es reuniran dilluns: no es descarta cap acció
L'acord entre PP i VOX per a implantar la segregació dels alumnes per raó de llengua als centres d'ensenyament ha caigut com una bomba damunt la comunitat educativa.
També a Illes Balears
- El batle de Petra va aprofitar el càrrec per ‘auto-legalitzar’ el seu lloguer turístic i forçar la legalització de la bodega de ‘Coleto’
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- La universitat ultracatòlica CEU desembarca a Mallorca
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- Nova junta gestora de l’OCB d’Inca
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Se podria fer un manifest, en el que se digui que NO ACCEPTAM la segregació de llengües, i no fer cas de res del que manifestin aquests il.luminats i corrosius polítics.
Els docents estam cansats. El govern anterior ha cremat el personal amb Lomloes i pardalades. Això d'ara no és ni una petita part del desastre lomloe. No estam per res, me sap greu.
Això li diven llibertat ? quin guany té separar, quan cada dia més al món se està cercant l'igualdat. ?Que volen aquesta gent? Volen el format de l'Iran O l'Afganistan. Les donas suposant el 80 % de mestres de escola de primària, ?podran fer la escola als nins o només a ses nines. Franquistes feixistes rancis i casposos sempre en contra dels avenços. !Quina vergonya! jo no vull ser de aquesta gent ni de aquest país.
35 entidades, 35 tíos y tías. Uno por cada entidad.
Opín que aquestes associacions no haurien de xerrar amb el govern pp-vx fins que la normativa segregacionista i dirigida a minoritzar encara més la llengua catalana no sigui retirada. Boicot absolut perquè és ell, el govern pp-vx, que vol obrir el diàleg que li és imprescindible per tenir cobertura legal. Alerta amb les subvencions enverinades!
El PP-Vox vol acabar amb la llengua catalana i amb la llibertat dels catalanoparlants. Tot i que en el PP hi ha sectors reticents a aquesta brutal ofensiva contra l'única llengua pròpia dels balears, al final, com sempre, acaben, potser per una qüestió de classe que tenen ficada als moll dels ossos, per fer pinya amb l'extrema dreta.
En cualquier caso, yo estoy dispuesto a ceder, y que para evitar la segregación todas las clases sean en castellano, nuestra lengua mayoritaria y conocida por todos. Estoy dispuesto en un acto de generosidad a renunciar al catalán. Je...je.
Aquien le pica ajos come.Por el buen camino. Viva la libertad.
Això hauria d’ esser el final del govern PP-Vox. I si no ho és, ens ho haurem de fer mirar
Hem de sortir a una manifestació com la de 2013, això és una vergonya!