cielo claro
  • Màx: 33°
  • Mín: 23°
24°

Autonet Baleares considera que la notícia de dBalears sobre la benzinera 'Elefante Azul' és «inexacta»

Carlos Lugo, Director de l'àrea legal del grup de comunicació Moure ha enviat un comunicat a dBalears en nom i representació d'Autonet Baleares S.L, titular de la benzinera situada al Carrer de Son Pendola de Palma en la qual manifesta les seves discrepàncies per una notícia publicada per dBalears.

En el comunicat hi diu: que dBalears «va publicar una notícia en la qual s'esmentava les declaracions d'una clienta que no s'ajusten a la veritat. En aquesta notícia, s'informa que l'empresa que represent declina la seva responsabilitat per haver-se quedat els doblers que havia introduït la clienta en la màquina d'autoservei per a repostar, la qual cosa no és certa. A més, s'informa que el seu periòdic ha intentat contactar amb els responsables de l'empresa, els qui, segons la seva notícia, no han volgut confirmar si existeixen més casos com el d'aquesta clienta i que han reconegut implícitament que hi ha més d'una reclamació, sent aquesta una informació totalment falsa».

També afegeix que «En primer lloc, he de manifestar-li que, a mitjan any 2022, quan van succeir els fets dels quals Vostè informa ara, es va informar la seva clienta que la màquina d'autoservei no es va quedar els doblers sinó que es va retornar mitjançant un tiquet que la clienta no va recollir i va ser utilitzat per un altre client. Sobre aquests fets es va informar la clienta pels nostres responsables a l'efecte de que interposàs la corresponent denúncia a la policia en ser la perjudicada d'uns fets que havia comès una persona aliena a l'empresa». Per tant, consideren que la informació «no s'ajusta a la veritat del succeït».

Tot i que dBalears va parlar en diferents ocasions amb Marga Cañellas de la mateixa empresa que Carlos Lugo, aquest indica que dBalears «podia haver contrastat la informació amb els Responsables de l'empresa, però ni Vostè ni ningú del seu periòdic ho ha fet, contràriament al que informen en la seva notícia, faltant de nou a la veritat».

Finalment Autonet Baleares S.L assenyala que «no pot tolerar que una notícia inexacta com la que han publicat causi un mal a la reputació del seu negoci i afecti negativament la percepció de la seva clientela. El compromís principal de l'empresa és proporcionar un servei de qualitat i mantenir la confiança en els seus clients, per la qual cosa considerem imperatiu que es corregeixi aquesta situació de manera immediata i es faci una retractació pública de les declaracions falses que ha publicat».

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per Mallorquí, fa 10 mesos
La notícia ve motivada perque la benzinera no te la rotolació en català.
Valoració:-8menosmas
Per Pere, fa 10 mesos
A jo em va passar exactament el mateix que a aquesta senyora.

Si la màquina no té canvi, no ha de fer la transacció amb els diners introduïts; ha de retornar-los. No és de rebut acceptar fer l'operació i donar el canvi amb un val en lloc de diners de curs legal. És un frau al consumidor.

A més a més, el sistema no me va aplicar el preu que estava senyalitzat en els monitors d'informació de l'entrada del recinte.
No vaig voler reclamar perquè tenia pressa; vaig optar per no tornar a aquest establiment.
Valoració:19menosmas
Per Jo sí que ho crec, fa 10 mesos
Coneixent el percal de"periodisme" que es fa a aquesta casa sí que crec a l'empresa. De fet sembla una rectificció forçada per tal d'evitar una demanda per donar una informació no contrastada.
Valoració:-6menosmas
Per No el crec, fa 10 mesos
Jo crec al dBalears i a la clienta maltractada i no a Autonet.
Valoració:11menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente