Llorenç Perelló: «Continuarem treballant perquè no hi hagi demanda de persones que volen aprendre la llengua pròpia que no sigui coberta»
Des d’aquest dilluns i fins al 15 de setembre els interessats poden inscriure’s als cursos de català de l’Institut d’Estudis Baleàrics (IEB). En aquesta convocatòria, que va d’octubre de 2023 a gener de 2024, es recupera tota l’oferta presencial prepandèmia i el curs de llenguatge administratiu semipresencial.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Sa llengo propia se ha perdut. El catala de BCN ja guanyat. Com anyor sentir xerrar mallorqui autentic. Es brutal com en 10 anys ha canviat tot.
És una pena que un llicenciat amb Filologia Catalana, sigui d'un partit que el que vol fer és que desaparegui la llengua catalana del les nostres Illes, i que de cada vegada quedi més arraconada. Hem d'esperar, que els futurs filòlegs, tenguin més consciència del que representa el català, per en Llorenç Perelló
Error. No ho dius bé. Ara mateix fas feina perquè el català no sigui necessari. Ho tindràs fàcil, de cobrir-ne la demanda. Cuida’t al despatx. Una cadira per sobre d’una llengua de fa estona. No som res.