El Pi rebutja el projecte de tren-tram per damunt del passeig del Ferrocarril de Manacor
El Pi-Manacor ha rebutjat aquest dissabte el traçat plantejat pel Govern i l'Ajuntament de Manacor en relació amb el tren de Llevant. La formació aposta pel manteniment del passeig del Ferrocarril i que el tren en cap cas passi pel mig de la ciutat. «Estam a favor del tren. Ara bé, no podem acceptar que d'alguna manera xapi una de les vies amb més afluència de cotxes», ha declarat la candidata a la batlia de Manacor, Marga Fons.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ara es l'hora d'assegurar que tindrem un tren eficient amb dues vies i no una de sola. Una sola via, a la llarga resultarà insuficient si augmenta la demanda i es volen augmentar les freqüències.
No vull discutir el recorregut del tren. Lo verdaderament urgent, urgentissim és q el transport públic arribi a l’hospital i amb bones freqüències i des de tots els pobles de la comarca i a damunt sense aparcament! Me creia tenien el capet x qualque cosa..!