Valtònyc a Armengol: «Encara som a temps de fer-me tornar a Mallorca»
Josep Miquel Arenas, més conegut pel pseudònim Valtònyc, ha participat telemàticament a la manifestació de la Diada de Mallorca de 2022 celebrada aquest divendres a Palma. La concentració, convocada per l'Esquerra Independentista, ha tengut per lema la reivindicació del dret d'autodeterminació de Mallorca i, en particular, la tornada del raper mallorquí des de l'exili.
També a Illes Balears
- El 78,5 % de les famílies de les Illes Balears varen triar el català com a llengua a l'escola
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- Reclamen el desallotjament de dos edificis històrics de Palma, ocupats pel Ministeri de Defensa i per la família reial espanyola
- L’STEI denuncia que la Conselleria d’Educació amaga informació sobre ràtios i quotes
- Un grup de joves menorquins responen a les provocacions espanyolistes durant l'acte de Ses Avellanes de les festes de Sant Joan
4 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
No ha feta res mes que no aceptar ses conseqüencies dels seus actes.
Eternamente agradecidos, Jorge Campos.
Gràcies per la feina feta a Europa. Has estat molt valent.
Josep miquel Arenas és valent, planta cara al poder espanyolista i correr riscos personals i individuals per lluitar pels drets col.lectius i contra les injusticies cap a “debils” i les minories i minoritzats, això és ser valent. Als que van de braçet del poder no li veig la valentia. Ara el psoe es posava les mans al cap pel TC quan ja li havien fet el mateix al poble català (estatut 2010, consulta 2014, referendum 2017, el diputat de podemos Rodriguez….) Un dia haurà una mobilitzacio o una vaga per un tancament d’una empresa a qualsevol part d’espanya i també serà sedicio/desordres publics greus, etc i l’esquerra es tornarà posar les mans al cap.