L'Ajuntament ha eliminat més de 3.000 grafits en sis mesos
L'Ajuntament de Palma, a través de les àrees d'Infraestructures i Accessibilitat i EMAYA, està treballant cada vegada més intensament en la neteja de pintades vandàliques. D'una banda, EMAYA ha duplicat la neteja de pintades vandàliques en relació al mateix període de l'any anterior. Així, en aquests sis mesos s'han netejat 2.445 pintades, fruit del vandalisme a diversos elements de la via pública (contenidors, papereres, murs, escultures, envans, façanes, etc.).Aquesta xifra suposa una mitjana de 16,3 pintades eliminades per jornada.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- Dues diputades de Vox tornen a muntar un espectacle al Parlament i s’insulten entre elles: «gilipollas» i «sinvergüenza»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Pintando una X gris arriba de un grafiti no cuenta como eliminado 😂
No se trata de eliminar pintadas vandálicas, que también, sino de tomar las medidas oportunas para que no se vulvan a producir. Y al que pillan, una buena temporadita en la trena.
I no seria més barat posar-hi remei abans que es pintin? Perquè si no fan res més, es repetiràuna vegada i una altra. Vaja! que seran (i són) molt poc efectius.