Vicent Partal, Martxelo Otamendi i Maria Obelleiro seran a Mallorca per participar en els actes del 25è aniversari de dBalears

TW
2

Durant el mes de setembre dBalears organitza diversos actes per celebrar els 25 anys del naixement de la capçalera en català.

Un dels actes importants se celebrarà el dissabte, 18 de setembre al museu Es Baluard de Palma, on s'hi faran unes jornades sobre el futur dels mitjans de comunicació.

En el marc de les jornades s'hi farà una taula rodona en la qual hi participaran Vicent Partal, director de Vilaweb, Martxelo Otamendi, director de Berria i Maria Obelleiro directora de Nós Diario.

Els tres directors fan una col·laboració setmanal a tres bandes, titulada 'Galeusca de directors', que consisteix en cartes creuades entre el director d'un dels principals diaris en català, la directora del principal diari en gallec i el director del principal diari en basc.