El Fòrum de la Societat Civil considera que és el moment de crear un organisme «que concerti i planifiqui la transició del model econòmic»
Les 25 entitats consideren que és el moment de crear un organisme «que concerti i planifiqui la transició del model econòmic» | Foto: dBalears
Palma13/02/21 11:24
Davant la remodelació del Govern anunciada aquest divendres per part de la presidenta Armengol, des del Fòrum de la Societat Civil, que agrupa 25 entitats socials, econòmiques, culturals, sindicals que defensen la necessitat de canviar el model econòmic, han volgut manifestar els següents punts:
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
A veure si s´accelera, que els hotelers estan a l´aguait!