'Som el que menjam. Som el que bevem. Triem Local', nova campanya per a promocionar el producte de les Balears
La consellera d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Mae de la Concha, i la directora general de Polítiques per a la Sobirania Alimentària, Paula Valero, han presentat aquest dimecres en el mercat de Sineu la nova campanya 'Som el que menjam. Som el que bevem. Triem Local', i la imatge de marca, una senalla, amb la qual es promociona el producte de les Balears.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mae de la Concha i les seves banalitats que no acaben mai. Penso que podria emprar el seu temps amb coses més profitoses pels pescadors, pagesos i remades, en lloc de treure, cada dos per tres, eslògans ja vells que troba pels calaixos de la conselleria. Faci alguna cosa de profit, dona Conxa!! Suposadament, la paguem per a millorar el sector primari d'aquestes illes, no per fer-se la foto tota satisfeta cada vegada que troba eslògans més vells que es pastar. Si aquesta és la seva idea d'assaltar els cels, s'ho hauria de fer mirar.