'Som el que menjam. Som el que bevem. Triem Local', nova campanya per a promocionar el producte de les Balears
La consellera d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Mae de la Concha, i la directora general de Polítiques per a la Sobirania Alimentària, Paula Valero, han presentat aquest dimecres en el mercat de Sineu la nova campanya 'Som el que menjam. Som el que bevem. Triem Local', i la imatge de marca, una senalla, amb la qual es promociona el producte de les Balears.
També a Illes Balears
- El conseller d’Educació diu que fa comptes augmentar la segregació del alumnes per raó de llengua, però no aclareix amb quin pressupost
- La Xarxa Educativa es mobilitza contra l'acord PP-Vox: «No toleram aquesta agressió cap a la nostra identitat, cultura i llengua pròpia»
- Un grup de persones amb camisetes verdes es planten davant Prohens per denunciar 'el pacte de la vergonya'
- Un centenar de residents estrangers de Calvià obtenen el diploma de foraster
- Els treballadors d'IB3 faran vaga
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mae de la Concha i les seves banalitats que no acaben mai. Penso que podria emprar el seu temps amb coses més profitoses pels pescadors, pagesos i remades, en lloc de treure, cada dos per tres, eslògans ja vells que troba pels calaixos de la conselleria. Faci alguna cosa de profit, dona Conxa!! Suposadament, la paguem per a millorar el sector primari d'aquestes illes, no per fer-se la foto tota satisfeta cada vegada que troba eslògans més vells que es pastar. Si aquesta és la seva idea d'assaltar els cels, s'ho hauria de fer mirar.