El Consell ha aclarit a dBalears que l'absència de la versió en llengua catalana de la campanya de promoció 'Somia Mallorca', ha estat a causa d'una «errada tècnica», que aquest divendres s'ha resolt.
Una vegada resolta l'errada, ja es pot accedir a la versió en català de la campanya per a promocionar Mallorca com a destí turístic. «Mallorca vol llançar un missatge positiu, crear espais dinàmics i reforçar la màxima que 'tot anirà bé' i la importància de respectar el confinament», han explicat sobre la nova campanya.
D’aquesta manera, a partir d’aquest divendres 10 d’abril, la campanya #SeeYouSoonMallorca incorpora un concurs a través de la xarxa Instagram, en el qual es convida a «somiar Mallorca» i es vincula al vídeo que es difon des del passat divendres 3 d’abril i que duu com a lema «No pots viatjar, però pots somiar».
Amb aquest concurs es proposa als participants compartir una autofoto, des de ca seva, amb elements que els facin recordar l’illa, com un record de la seva visita o qualsevol altre element relacionat amb Mallorca. D’aquesta manera, es vol establir un espai on es pugui compartir com la gent «somia» amb la Mallorca que els està esperant una vegada la situació de crisi s’hagi superat.
Com a suport a totes les acciones que es duen a terme en el marc d’aquesta estratègia han creat una web: http://www.stayhomemallorca.es/ca/inici/
Els que anomenen nacionalistes, simplement per vulguer existir i defensar lo seu, son bandejats sempre oer els " no nacionalistes"