Militars fan sonar l'himne d'Espanya pels carrers de Palma
Aquests dies podem veure militars espanyols ocupant els carrers de Palma. Són del Regimiento de Infanteria Ligera (RIL) i de la Unitat Militar d'Emergències (UME). Aquest dimecres un veïnat de Palma ha enregistrat des del balcó una d'aquestes unitats militars fent sonar l'himne d'Espanya al carrer Blanquerna. L'himne l'han posat a través d'un megàfon, ja que la música se sent a un volum elevat.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
11 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De renegats i botiflers Mallorca, (que no ha estat mai Egpanya) en va plena....
Ido están a Espanya. No te res de raro que sonó l'himne Espanyol. Ningú espera que estigueu d'acord, pero aquí a Mallorca molts el senten seu. L'exercit no es una força d'ocupacio, mal que vos pesi. Es una de les forces d'ordre public del nostre estar. Hi son per colaborar i per ajudar a Altres forces i cosos de seguretat.
Quants d'aquests militars que venen de tot arreu de sa peninsula, dormen a dormitoris comuns,i solen ser joves i per tant possibles portadors assimptomàtics,podrien ser vectors de contagi? Se n'ha detectat cap cas? Contribuiexen també a escampar el virus a les illes?. Pensau-hi
ES UNA VERGONYA, AQUESTA INVASIÓ, QUE ES TOTA UNA FORMA DE MOSTRAR EL SEU PODER CENTRAL. NO ES POT MATAR EL CORONA-VIRUS, AMB METRALLETES I COPS DE PORRA. LA DEMOCRÀCIA NO EXISTEIX A ESPANYA. !!!!!!
fora forçes d.ocupac...
Intel·ligència i militarisme patriòtic, mai han anat agafats de sa mà. Igual es comandaments militars pensen, que posant s'himne a tot volum, es virus fugiran de por.
I els adoctrinats resulta que som nosaltres??? No tenen més enteniment,
És una demostració de poder, de domini, no d'altra cosa
Coratge, al.lots, que segons els experts sembla que la tortura psicologica mata el bitxo. I si te poses boina, la neurona.
xunda, xunda, txunda, txunda, txunda, txunda, xunda, xund, txunda, txunda, txunda, xunda, xun. Cosa més avorrida i poc inteligent, mai l´havia vist. A mi no em diu res. No trobeu ?