Estellencs ha estat víctima d'un nou atac vandàlic. La pintada sobre una roca ha aparegut aquest passat dilluns a la costa de la Tramuntana. L'associació conservacionista, ARCA ha fet arribar aquesta imatge que representa un nou atemptat contra el paisatge i el Patrimoni natural de Mallorca. Un atemptat penat per Llei.
«Ens consta que l'actuació de Costes sols ser eficaç i immediata en aquests casos i sol·licitam la seva intervenció», han apuntat des de l'associació. En aquest sentit, han assenyalat que des d'ARCA està fent una «intensa campanya» de conscienciació sobre la gravetat del problema de les pintades vandàliques.
«Les persones desaprensives que no dubten en pertorbar la pau i l'estètica dels nostres paisatges, han de sentir el rebuig de la societat», han afegit. Així mateix, han mostrat la seva solidaritat amb l'Ajuntament d'Estellencs i han confiat en la seva actuació «immediata».
Nou acte vandàlic contra el Patrimoni Natural a Estellencs
Comenta
Normes d'ús
Avís legal» El contingut dels comentaris és l'opinió dels usuaris o internautes, no de dbalears.cat
» No és permès escriure-hi comentaris contraris a les lleis, injuriosos, il·lícits o lesius a tercers
» dbalears.cat es reserva el dret d'eliminar qualsevol comentari inapropiat.
Recordi que vostè és responsable de tot allò que escriu i que es revelaran a les autoritats públiques competents i als tribunals les dades que siguin requerides legalment (nom, e-mail i IP del seu ordinador, com també informació accessible a través dels sistemes).
COMENTARIS
Per què ens obliguen a contemplar la "seva" obra barroera, feta per un inepte que no deu haver aprovat el dibuix a ESO?
Segurament aquest "artista"és fill o net dels que dejecten i onsulten a la Obra Cultural Balear, GOB,Terraferida, Amics de la Terra, Arran. i altres associacions ecologistes i culturals. I els diu "perroflautas", bruts, etc.
Anar a Estellencs, o a qualsevol altre paratge, incomparables per la seva bellesa natural i deixar-hi la seva petja en forma similar a la pintura "restaurada" de l'Ecce Homo, només pot ser algú de procedència poc sensible i molt deficitaria culturalment.