L'exposició fotogràfica d'establiments emblemàtics de Palma s'exposa en el Vivero
L'exposició del catàleg d'Establiments Emblemàtics de Palma, que consta d'imatges dels 78 establiments del catàleg d'establiments emblemàtics de l'Ajuntament de Palma, s'ha exposa des d'aquesta setmana en la plaça de Crist Rey del barri del Vivero.
Segons ha informat l'Ajuntament, en les 24 cares dels 12 panells que conformen la mostra s'inclou una fotografia actual de cada local, acompanyada d'un peu d'imatge on apareix el nom de l'establiment, la seva direcció i el tipus d'activitat que desenvolupa.
Aquesta és una mostra amb vocació itinerant i que s'ha situat des del mes de juny en diferents llocs i barriades de la ciutat. Els dos últims mesos i mig en l'estació intermodal. Amb aquesta exposició, segons la regidoria de Comerç de Cort, es pretén que tant els residents com els turistes puguin identificar els establiments emblemàtics, que els coneguin, que sàpiguen on estan i preservar els locals que doten de personalitat i de trets diferenciadors la nostra ciutat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.