La UIB se suma a una campanya per fomentar el vot a les eleccions europees
La Universitat de les Illes Balears (UIB) s'ha sumat a la campanya presentada pel Centre Balears Europa per a fomentar la participació dels joves en les eleccions europees, previstes per al dia 26 de maig de 2019.
Segons ha informat la UIB, la campanya és una iniciativa del Parlament Europeu que pretén acostar la Unió Europea als més joves.
La presentació tendrà lloc el dijous a les 10.00 hores en la cafeteria de l'edifici Guillem Cifre de Colonya i comptarà amb l'assistència de la vicepresidenta del Govern, Bel Busquets; el vicerector de Campus de la UIB, Antoni Aguiló; la directora de Europe Direct Girona, Eva Monde; i el responsable de l'empresa Tàpia Forques, Manuel Horcas.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.