MÉS veu «positiu» que el jutge hagi denegat la personació del PP com acusació en el cas dels contractes
El portaveu de MÉS per Mallorca Josep Ferrà, ha manifestat que veu «positiu» que el titular del Jutjat d'Instrucció número 9 de Palma, el jutge Enrique Morell, hagi denegat per segona vegada la personació del PP com a acusació popular en el cas contractes.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Que vols fer pensar als lectors Pere Vicenç? Que el PP vol transparència? Que el PP te interés en combatre la corrupció? ò simplement amolles insídies sobre els qui no te cauen bé?
El seu germà, Joan Ferrà, formava part de la conselleria de Ruth Mateu i és un dels pocs que encara conserva el càrrec amb Fanny Tur. El va estalonar el partit o Josep Ferrà mateix?