Baleària es disculpa i desautoritza el seu empleat: «La resposta que no s'adiu al nostre model d’atenció al client»
La companyia naviliera Baleària ha reaccionat ràpidament a la denúncia feta pública per una passatgera del seu ferry que cobreix el trajecte entre Ciutadella i Barcelona.
També a Illes Balears
- Tots els horaris i itineraris de les marxes per la Pau i la Vida en solidaritat amb Gaza
- Rufián proposa una candidatura «plurinacional» per a les properes eleccions generals i Vidal ho veu «interessant»
- Una monja dirigirà la formació dels periodistes a les Balears
- Ciutadans protesten a l'arribada d'un vol de Tel-Aviv a Eivissa en què viatjarien membres de l'exèrcit israelià: «No són benvinguts»
- Ha mort Baltasar Llompart i Cortès, empresari i espeleòleg, compromès amb la llengua, la cultura i el territori de Mallorca
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Com quan la gent negra als EEUU pagava el mateix preu pel billet d´autobus però no podía seure´s al lloc dels blancs. Això és racisme pur i dur, no te res a veure amb el "servei als clients". On s´ha vist mai que un empleadutxo racista i xenofob te pugui dir que no tendrás un servei que has pagat, senyors de Balearia?
De manera ràpida? Cal sebre com actuarà sa companyia amb es seu treballador