Ciudadanos qualifica de «fracàs» les polítiques educatives de March
La diputada de Ciudadanos (Cs) a les Balears al Parlament, Olga Ballester, ha considerat un «fracàs» les polítiques educatives del conseller d'Educació, Martí March, després de conèixer-se les dades del Ministeri d'Educació referits a l'abandonament escolar. «Crida l'atenció que aquest Govern se centri en l'elaboració d'una Llei Educativa Balear deixant de costat tots els problemes greus sobre els quals té competència directa», ha denunciat Ballester.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
3 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Esperem que aquesta dona mai arribi a ser Consellera d'Educació. Seria pitjor que en Bauçà de President. Tornarien les mobilitzacions i la rebel·lió a les aules.
Puede que haya abandono escolar, pero se van hablando catalán, que es lo que importa.
Aquesta dona es fica amb la Sanitat sense saber ni posar una tireta, i ara fa el mateix amb la Educació. La propera seran els ports i aeroports. I no dóna peu amb bolla ni per casualitat