Palma aposta per la promoció del producte gastronòmic a Fitur
El batle de Palma, Antoni Noguera, juntament amb la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover, han presentat avui matí a la premsa especialitzada, mitjans estatals i de les illes desplaçats a Fitur la nova estratègia turística, centrada en el turisme cosmopolita i en el producte gastronòmic com a valors essencials per a la potenciació de la temporada mitjana i baixa. A l’acte hi ha assistit també el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.