Un miler d'infants participen en la cursa dels Reis al Parc de les Estacions
Uns 1.000 infants d'entre zero i 12 anys han participat aquest divendres matí en la carrera infantil dels Reis disputada en el Parc de les Estacions. Segons ha explicat l'Ajuntament de Palma, tots els nins i nines han rebut una medalla per premiar la participació, a més d'una camiseta, un dorsal personalitzat, un berenar, fruita i aigua.
La prova, que ha organitzat l'Institut Municipal de l'Esport (IME), ha estat gratuïta i no competitiva. La tinent de batle d'Educació i Esports, Susanna Moll, ha estat l'encarrega de tallar la cinta per donar començament a la carrera. Moll ha destacat que aquesta prova vol «apropara l'esport a la infància i promociona els hàbits saludables entre els més petits». A més, ha afegit que aquesta carrera «s'ha consolidat com una cita important dins de les activitats de Nadal».
En el grup d'iniciació, de zero a tres anys, han participat 224 nins; 253 ho han fet en la categoria de quatre a cinc; 206 al grup de sis a set anys; 246 al de vuit a deu anys; i 71 en el d'11 a 12 anys. A les 12.00 hores s'ha iniciat la primera prova, amb el grup dels més petits, i ho han succeït correlativament la resta de categories per edats.
Els infants del grup d'iniciació han recorregut una distància de 200 metres acompanyats dels seus pares; els de quatre i cinc anys, 400 metres; els de sis i set, 600 metres; mentre que a partir de vuit anys la distància ha estat de 800 metres.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.