Els jutjats de clàusules sòl registren més de 400 demandes en menys de 2 mesos
Els jutjats de clàusules sòl de les Balears comencen aquest dimarts a celebrar audiències prèvies, després que des de l'1 de juny hagin rebut més de 400 demandes sobre aquestes clàusules hipotecàries abusives. Així, el jutjat exclusiu de Mallorca, el Jutjat de Primera Instància número 17 bis de Palma celebra aquest dimarts la seva primera audiència prèvia i dijous que ve en té assenyalades dues més.
Segons han informat des del Tribunal Superior de Justícia de les Balears (TSJIB), en les audiències prèvies es fixarà l'objecte del litigi, les parts proposaran les prova i el jutge admetrà les que consideri procedents per resoldre el cas. No obstant això, si les parts proposen només prova documental, l'assumpte quedaria ja vist per a sentència. En cas contrari, és necessària la celebració de judici.
A les Balears, a més del número 17 bis de Palma, estan especialitzats en clàusules sòl el Jutjat de Primera Instància número 2 d'Eivissa, el Jutjat de Primera Instància número 3 de Maó i el Jutjat de Primera Instància número 1 de Ciutadella.
També a Illes Balears
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El batle de Petra comercialitza un allotjament turístic gràcies a haver mentit en la Declaració Responsable inicial
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.