Cort inverteix més de mig milió d'euros en millores d'infraestructures esportives
La Junta de Govern de l'Ajuntament de Palma ha aprovat dur a terme millores en infraestructures esportives valorades en més de 500.000 euros a Son Hugo, Son Moix, el Coll d'en Rebassa i el Camp Redó.
Es tracta d'actuacions de renovació d'instal·lacions i millores en matèria d'accessibilitat i eficiència energètica, segons han informat des de Cort. Així mateix, s'ha aprovat encalentir l'aigua de la piscina de Sant Jordi amb calor de la depuradora i millorar les pistes d'atletisme i ciclisme de Son Moix. Concretament, d'una banda s'han aprovat els plecs per a la contractació de les obres d'instal·lació d'un total de 384 plaques fotovoltaiques en el sostre de les piscines de Son Hugo amb un pressupost previst de 255.836 euros. Aquestes plaques produiran 100 quilowatts de potència per placa, generant un total de 157.000 quilowatts d'energia cada any.
La regidora d'Educació i Esports, Susanna Moll, ha destacat que «aquest sistema d'energies renovables a Son Hugo possibilita una millora de l'eficiència energètica i un estalvi econòmic a través de mesures sostenibles». L'Institut Municipal d'Esports (IME) ha rebut una subvenció de 119.952 euros dels fons Feder per via de la Direcció general d'Energia i Canvi Climàtic per finançar en part la col·locació de les plaques.
Igualment, aquest dimecres s'ha donat llum verda als plecs per a la instal·lació d'un ascensor en les oficines del IME, on actualment només es pot accedir mitjançant un gran nombre d'escales. La instal·lació de l'elevador té un pressupost previst de 200.000 euros. D'altra banda, s'ha aprovat la documentació tècnica referent a l'execució del sanejament del mur perimetral de tancament del camp de futbol del Coll d'en Rebassa, per un import de 26.363 euros i abonar la primera certificació d'obra per la dotació de gespa artificial i millora de l'enllumenat al camp de futbol de l'Antoniana, per un import de 53.000 euros.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Ja trob que ho poden fer, amb el que ens han "robat" amb les quotes d'enguany. Més i tot!