Els menors de 13 anys ja poden viatjar gratuïtament amb l'EMT
A partir d’aquest dilluns, els nins i nines fins els 13 anys, poden viatjar de manera gratuïta amb els busos de l’Empresa Municipal de Transports
A partir d'aquest dilluns, els nins i nines fins als 13 anys, poden viatjar de manera gratuïta amb els busos de l'Empresa Municipal de Transports (EMT). D'aquesta manera, a partir del 2017 la gratuïtat ha passat dels 8 anys fins als 12 anys (ambdós inclosos).
Segons ha informat l'Ajuntament, l'objectiu és promoure el transport públic entre els més joves i mentre duen a terme la seva formació acadèmica per, d'aquesta manera, crear uns hàbits d'utilització que en el futur donin com a resultat un major ús d'aquest mitjà.
«Amb la mesura es pretén arribar a tota l'educació Primària per garantir la gratuïtat durant tot el cicle», han afegit. En aquest sentit, asseguren que amb aquest nou increment, «es compleix el compromís d'augmentar progressivament la gratuïtat fins als 16 anys».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.