Palma celebra Sant Joan amb tallers infantils, batucades i més de dos-cents dimonis
El dia de Sant Joan hi haurà una nit dedicada a la música, amb les actuacions dels grups l'Ermità i El Niño Alcalino & the Chusters. | Ajuntament de Palma
22/06/16 0:00
La celebració de Sant Joan a Palma s'ha dividit en dues jornades: dia 23, en què els protagonistes seran el foc i els dimonis, i dia 24, que es dedicarà a la música i a la commemoració del 40 aniversari de les festes d'estiu de barriades. La festivitat se celebrarà al parc de la Mar a partir de les 19h de dia 23 i a partir de les 21h de dia 24, segons informa l'Ajuntament de Palma en el programa de Sant Joan 2016.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Primer comiat a Manel Domènech
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.