Les Balears suspenen l'aplicació de la LOMQE
El conseller d'Educació Martí March ha recordat que «la Comunitat de les Balears va presentar un recurs contenciós administratiu» davant el Tribunal Suprem 2per a la paralització i revisió de les proves LOMQE». | Estudiante
27/04/16 0:00
La Conselleria d'Educació i Universitat ha enunciat la paralització de les proves d'avaluació individualitzada del curs 2015-2016 per als alumnes de tercer i sisè de primària, «fins que es conegui el resultat de la tramitació de llei» al Congrés dels Diputats que proposa la suspensió d'aquesta norma o fins que «la Conferència Sectorial d'Educació acordi la manera de dur a terme les proves» en les condicions requerides.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.