El Govern no sabrà a què dedicarà l'impost turístic fins al 2017
El vicepresident del Govern i conseller de Turisme, Biel Barceló, en una imatge d'arxiu. | Arxiu
El vicepresident del Govern i conseller de Turisme, Biel Barceló, ha recalcat aquest dimarts a la sessió plenària del Parlament que l'impost de turisme sostenible tindrà «un caràcter finalista» però que «fins a l'any 2017, quan faci un any sencer que està en vigor, no es podrà saber a què es dedica perquè en l'actualitat ni està aprovat ni s'ha creat la Comissió de Turisme Sostenible que ha de decidir sobre això».
Barceló ha contestat així a la pregunta del diputat del Grup Parlamentari Proposta per les Illes (El Pi), Josep Melià, que ha censurat que en els Pressupostos de la Comunitat per al 2016 no estan reflectits els increments que es produiran gràcies a aquest impost.
Melià ha censurat que encara que el Govern digui que busca el «consens», «manté una posició inamovible encara que parli i es reuneixi» amb els diferents sectors afectats.
A això, Barceló ha respost que «encara queda temps» per a la «exposició pública» i queda "tota una tramitació parlamentària, així com l'aprovació del reglament". «No es poden avançar coses que són impossibles perquè la llei no està aprovada», ha agregat.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
1 comentari
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Mentre sàpiga a que no el dedicarà ( a regalar-lo als hotelers o als bancs) ja me va bé.