Càritas vol impulsar una acollida generosa dels refugiats
Càritas Mallorca amb la resta d’entitats socials de l’església vol una acollida generosa i ordenada dels refugiats siris que fugen de la guerra. L’entitat, en un comunicat, ha explicat que s’ha obert un registre de possibles col·laboracions que en el futur s’hauran de fer realitzables, i també destinen a aquesta finalitat, si així s’indica, les donacions econòmiques que van arribant.
Les entitats d’acció social de l’Església a Espanya, segons Càritas, volen anar de la mà en cadascuna de les respostes que es vagin articulant per organitzar l'acollida en el marc del compromís de protecció internacional que assumeixi finalment l'Estat espanyol.
Des de Càritas volen reafirmar que «no estam només davant una crisi humana, sinó davant l'evidència d'un fracàs absolut de les polítiques europees de migració i de cooperació, que han estat més preocupades a tancar les fronteres a qualsevol preu abans que ocupar-se de la desesperada situació de milers d'éssers humans o de l'obligada protecció dels seus drets».
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.