El Consell diu que els contractes que CCOO definia de «semiesclavatge» són una mesura social i puntual
Pons ha assegurat que és una mesura de «tipus social» perquè aquests treballadors puguin «complementar els seus ingressos»
El director insular d'Hisenda i Funció Pública del Consell de Mallorca, Rafael Pons, ha destacat aquest dimecres que les contractacions que s'han realitzat al Consell, apel·lant a una llei dels anys 80, no són una «nova fórmula de contractació», sinó una mesura «puntual i concreta, en temps de crisi» perquè aquells desocupats que estan cobrant subsidi puguin ampliar la seva retribució fins a la base de cotització.
En declaracions a Europa Press, Pons ha aclarit que no hi ha cap situació de «semiesclavatge», tal com havia denunciat aquest dimecres el sindicat CCOO, sinó que és una mesura que s'ha aplicat a unes «cinc o sis persones», i que «en cap cas» no formen part del personal del Consell. D'aquesta manera, ha assegurat que és una mesura de «tipus social» perquè aquests treballadors puguin «complementar els seus ingressos».
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- «Són vostès les del català? Doncs ara mateix les trec de la meva agenda», un metge nega l’atenció a una pacient
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Els feixistes reaccionen histèrics contra Toni Nadal: «A Mallorca no parlam català, parlam mallorquí i espanyol»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.