algo de nubes
  • Màx: 29°
  • Mín: 22°
29°

El GOB veu covard el vot en contra de la ILP del PP

El GOB ha considerat aquest dimarts un "gest de covardia" que el PP voti en contra de la presa en consideració de la proposició de llei de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) sobre ordenació del territori.

Així s'ha pronunciat en els passadissos del Parlament Mica Noguera, la qual era presidenta del grup ecologista quan es va presentar aquesta iniciativa, on també ha recordat que aquest dimarts no es votava la ILP, sinó únicament la seva presa en consideració. "Ens agradaria poder-debatre", ha declarat.

En aquest sentit, ha considerat una "notícia decebedora" el fet que els populars hagin anunciat ja el seu vot en contra i ha advocat per "discutir entre tots quin model territorial que volem".

Segons la representant del GOB, aquesta ILP es va presentar amb l'objectiu de "posar sentit comú al desordre, a nivell legislatiu" que hi ha a la comunitat després que durant aquesta legislatura s'hagin aprovat diferents lleis que "obren forats que permeten la usurpació del territori a benefici de determinats sectors ".

Comenta

* Camps obligatoris

COMENTARIS

De moment no hi ha comentaris.