Dues explosions en transformadors de llum provoquen una apagada a Palma
Dues explosions registrades en dos transformadors d'Endesa han provocat aquest matí una apagada d'uns 20 minuts al centre de Palma.
La primera explosió s'ha produït al carrer Cima, una travessia de l'avinguda Argentina, cap a les 11 hores. Dels respiradors han començat a sortir fum i ràpidament els bombers han acudit al lloc per sufocar l'incendi.
Posteriorment ha explotat el segon transformador al carrer Aragó.
A causa d'aquests incidents, els semàfors de les zones s'han quedat inoperatius, de manera que la Policia Local ha hagut de regular el trànsit en algunes cruïlles.
Gesa està treballant per reparar l'avaria, tot i que ja ha tornat la llum
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.