El PI veu «hipocresia» en el Govern pel que fa a les prospeccions i reclamarà dimissions si es fan
El cap de la formació, Jaume Font, remarca el perill de posar per davant “els interessos de partit a l'interès general de les Illes”
Bauzá i VIcent Serra envolten el ministre Soria a la cloenda de la trobada del seu partit a Valladolid | Foto: R.L.
Palma04/02/14 0:00
El PI no està disposat a cap concessió ni una en el tema de les prospeccions. El president de Proposta per les Illes, Jaume Font, lamentà que el cap de l’Executiu, José Ramón Bauzá, no hagi estat capaç d’explicar “als seus companys de Madrid” el perill que suposen les prospeccions per a les Illes, i destacà la hipocresia del govern, “que aquí s’hi posiciona en contra, i després va a la península a fer-se fotos amb aquells que les defensen”.
També a Illes Balears
- La defensa de la llengua de Toni Nadal: «A Mallorca xerram català, no mallorquí»
- PP i Vox voten en contra d’invertir tres milions d’euros en ajudes a petites explotacions agràries
- Una vintena de pobles de Mallorca preparen marxes nocturnes simultànies pel proper 31 de juliol
- Un vídeo del Govern sobre l'ús responsable de l'aigua rep una allau de crítiques: «S'ha de tenir un bon fetge...»
- El primer tinent de batle de Petra va construir una bodega il·legal
2 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
El PI es queixa al vell estil d'UM. Aneu ben alerta amb aquests hipòcrites: quan tenguin ocasió pactaran amb el PP sense cap escrúpol.
Molt bé PI... Sense compasió amb el PP. No es tracta d'arrebatar-los la majoria absoluta, es tracta de menjar-vos el PP senceret. Arrruix Bauzá !