Flitada d’Art solidari amb els encausats d’El Coso
Palma08/12/12 0:00
Art i solidaritat van de la mà a Felanitx. El 22 de desembre, l'Auditori de Porreres acollirà la subhasta d'obres d'art que el Comitè de Defensa de les Festes Populars de Felanitx (CDFPF) ha engegat amb la col·laboració d'artistes felanitxers i de la contrada amb l'objectiu de recaptar fons per ajudar els joves denunciats per l'Ajuntament pels fets ocorreguts durant El Coso 2011 a fer front a les despeses del procés judicial en què encara estan immersos. A més, estan pendents de la resolució de les multes interposades per la Delegació del Govern.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
6 comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
O sea,que el pintamonas de Barceló, perpetrador del desastre de la Cúpula de la ONU que se cae a trozos y una desafortunada capilla de la Catedral de Palma,ayuda a unos delincuentes en lugar de hacer alguna obra de Caridad o algo por el estilo.¡Todo un ejemplo!
Boníssimes obres exposades a Ca'n Noussous.Hi ha esperança.
la solidarid, joan, es per la gent que ho ha demenat, si hi ha gent que te gana, que ho digui..... j.canet
Els quatre gorans, Joan, varen ser els policies Ç"descerebrats" que flitaren una multitud amb gent gran i infants a les ordres d'un equip de govern que supera el franquisme. Els joves multats només feien festa en llibertat! T'hauries d'informar millor i no voler posar-te al costat de la División Azul!
Sense comentaris, artistes que cedeixen ses seves obres per a pagar les multes de quatre gorans, que es varen comportar com això , mentres hi ha moltes de persones que passen ganes ( i aquestes persones si que no han fet res), clar però això està de moda.
Una vegada més me sent felanitxera!