Els turistes, disposats a pagar 1 € al dia per anar a la platja
Un estudi de la Càtedra Unesco, adscrita al Centre de Recerca Econòmica, quantifica el valor monetari del litoral de Mallorca per als visitants
23/06/12 0:00
Els turistes que visiten Mallorca estarien disposats a pagar entorn d'un euro al dia per anar a la platja. Així ho posa de manifest l'estudi El valor d'ús recreatiu turístic de les platges de Mallorca, realitzat per la Càtedra Unesco, adscrita al Centre de Recerca Econòmica (CRE) de la UIB i Sa Nostra. L'objectiu del treball, dissenyat i duit a terme pel director del CRE, Antoni Riera, i els codirectors de la Càtedra, Àngel Bujosa i Catalina Torres, és quantificar en unitats monetàries els serveis recreatius que proporcionen les platges de Mallorca als turistes que visiten l'Illa.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.