La Policia sorprèn 32 bingueres en una timba il·legal en un pis de Palma
L'immoble tenia instal·lats a l'entrada reixats de ferro massís per evitar-hi l'accés de persones alienes al joc. A l'interior de l'habitatge, hi havia dues sales per practicar jocs de manera il·legal
Els agents confiscaren 7.500 cartrons de bingo i 1.700 euros en efectiu | Foto: dB
Agents de la Brigada de Joc, amb l'ajuda de policies de la Brigada de Seguretat Ciutadana, varen procedir al desmantellament d'un bingo clandestí ubicat a l'interior d'un habitatge particular de Palma. Els agents del Cos Nacional de Policia, en el marc de l'operació Persiana, varen muntar un dispositiu contra el joc il·legal i la realització de partides de bingo sense la corresponent autorització administrativa. L'habitant de l'immoble era una ciutadana de nacionalitat espanyola.
Just abans d'iniciar l'operació, informaren de la sospita la Conselleria d'Innovació, Interior i Justícia del Govern balear. I és que és aquest òrgan el que té les competències en matèria de jocs. Un pic proveïts de l'autorització d'entrada i inspecció a domicili particular, concedida pel Jutjat Contenciós Administratiu de Palma, es va accedir a l'interior de la casa sense cap incident. Els investigadors constataren l'afluència de persones al bingo clandestí. Les dones tocaven el timbre, els obrien la porta i accedien a dins per fer-hi partides de bingo. L'immoble tenia instal·lats a l'entrada uns reixats de ferro massís.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
- Reclamen al Consell que activi amb urgència les ajudes a les colles de gegants: «Ja n’hi ha prou de folkloritzar la cultura»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.