Empresonats cinc dels detinguts en la batuda antidroga de Palma i Inca
Altres sis retinguts en l'operació "Resaka" han quedat en llibertat provisional. A tots se'ls imputa un presumpte delecte contra la salut pública
Cinc dels dotze detinguts aquest divendres en la batuda antidroga desenvolupada a Palma i Inca, batejada com "operació Resaka", han ingressat a presó per ordre judicial, han informat fonts judicials. Després de declarar ahir davant dels jutges encarregats del cas, cinc d'aquests imputats van quedar a presó provisional sense fiança i un altre a presó eludible mitjançant el pagament d'una fiança de deu mil euros.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- ‘Microcosmos mironià vs. microcosmos lul·lià’, de Montserrat Farràs, analitza les semblances entre dos genis
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.