Cinc persones intoxicades pel mal funcionament d'un encalentidor a Palma
Els afectats són un matrimoni de 78 i 75 anys d'edat, el seu fill de 36 i dos néts, de dos i cinc anys, que ja estan fora de perill
Cinc membres d'una mateixa família resultaren intoxicats per monòxid de carboni a casa seva, a Palma, a causa del mal funcionament de l'encalentidor d'aigua de gas ciutat per culpa del fred i del vent. Els afectats varen ser traslladats primer a l'hospital de Son Espases i després a la clínica Juaneda, on varen ser tractats a la cambra hiperbàrica i es varen recuperar satisfactòriament. El tractament va durar més de cinc hores i en finalitzar els pacients varen recobrar el seu estat normal.
El succés va tenir lloc divendres al voltant de les 23 hores en un habitatge del carrer Cap de Formentor, a la barriada palmesana de Son Roca. Els intoxicats varen ser un home de 78 anys, d'inicials F.O.A.P.; la seva esposa, I.M.G., de 75 anys; el seu fill B.A.M., de 36; i dos néts, de dos i cinc anys. La primera a notar els símptomes va ser la dona, qui havent sopat es va queixar de mal de cap, tenia nàusees i vomità. El seu espòs presentava els mateixos símptomes i després va perdre el coneixement, per la qual cosa es va sol·licitar una ambulància del 061.
Els sanitaris s'adonaren que tota la família n'estava afectada, atès que la resta de membres sentien les mateixes molèsties però amb menys gravetat, com malestar general i mal de cap. Per aquest motiu, varen decidir traslladar-los fins al servei d'Urgències de Son Espases. Allà se'ls varen efectuar diverses proves i es va demostrar que tots havien estat intoxicats per monòxid de carboni.
L'encalentidor d'aigua en va ser el causant, perquè funcionava malament a causa del fred i del vent, fet que impedia que en sortissin els gasos tòxics.
També a Illes Balears
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Tot a punt per a la Diada per la Llengua més reivindicativa: «No es pot agredir impunement la llengua, el territori i la memòria d’un poble»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.