muy nuboso
  • Màx: 24°
  • Mín: 17°
18°

Un total de 215 petits comerços posseeixen el distintiu 'Tria bé'

Després de passar una sèrie de proves de qualitat, els negocis han estat premiats per la Conselleria de Comerç, Indústria i Energia que ara n'iniciarà la promoció

Un total de 215 petits comerços de les Balears posseeixen el distintiu de qualitat 'Tria bé' després d'haver passat una sèrie de "proves importants i complicades" amb l'objectiu de demostrar als consumidors que estan acreditats en una sèrie d'aspectes com, entre molts altres, l'especialització, l'atenció al client o el tracte personalitzat i, d'aquesta manera, millorar la seva competitivitat. La consellera de Comerç, Indústria i Energia, Francesca Vives, ha explicat que aquest dimecres començarà una campanya de promoció en premsa, televisió, radi i publicitat exterior per donar a conèixer la població aquest distintiu específic per al comerç minorista, gràcies a una inversió de l'Executiu balear de 141.000 euros.

Aquesta tindrà com a final millorar la competitivitat d'aquests establiments davant "comerços d'altres formats" i augmentar les vendes en un període de crisi econòmica com l'actual ja que, malgrat la "lleugera millora" experimentada en octubre, aquest sector continua sent "un dels més sensibles" davant aquesta situació ja que els ciutadans han "restringit" el consum. Segons ha destacat Vives, als petits comerciants els convé agrupar-se i usar marques comunes de promoció com a aquesta que "assegura un nivell de qualitat al producte i en el servei".

La responsable autonòmica de Comerç ha indicat que 'Tria bé. Tria Comerç Excel·lent' compta amb la col·laboració de sis personatges coneguts de la comunitat com són Neus Albis, Agustín 'El Casta', Cris Juanico, Victorí Planells i Aina Burgos. A més, l'Institut d'Innovació Empresarial (Idi) ha desenvolupat durant l'últim any una campanya per incentivar la implantació de la norma de qualitat de 'Comerç Excel·lent'. El responsable de l'Idi, Àngel Pujol, ha subratllat l'esforç dels comerços que han "apostat per la qualitat", ja que és especialment important que en època de crisi dediquin "temps i recursos" a aspectes com aquests. Per això, ha confiat que la campanya de publicitat que es posarà en marxa aquest dimecres serveixi per "reforçar" aquest treball, així com que augmenti el nombre d'establiments que se sumin a la campanya.

Un dels comerciants que té al seu establiment l'emblema de qualitat, Miquel Gelabert, s'ha mostrat agraït davant d'aquesta iniciativa que serveix per competir contra "els grans magatzems i els nouvinguts" i que suposa una "bona eina per a la gestió" dels comerços. Així mateix, ha assegurat que els consumidors han percebut el canvi i "confien més pel distintiu". Pujol, que ha dit que és la tercera edició d'aquest programa, ha assenyalat que és la primera ocasió que s'ha obert a les botigues dels mercats municipals i cooperatives.

Comenta

* Camps obligatoris

Comentaris

Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente
Per MJ, fa mes de 13 anys
També es pot triar la llengua en què serem atesos?
Valoració:0menosmas
Anterior
Pàgina 1 de 1
Siguiente