Presentat un pla contra les pràctiques deslleials de les empreses de telefonia
El Govern ha creat un qüestionari per comprovar si compleixen les normes de protecció del consumidor
La Direcció General de Consum ha posat ha disposició dels ciutadans un qüestionari per regular les pràctiques "deslleials" de les empreses de telefonia, amb l'objectiu que tots els usuaris dels serveis telefònics es puguin beneficiar de les resolucions dictades per la Junta Arbitral de Consum. En un comunicat, Consum ha informat que el 80 per cent de les reclamacions que rep són contra empreses de telefonia. Per aquest motiu, el Govern ha decidit crear un pla de xoc mitjançant el qual es comprovarà si les empreses compleixen aspectes concrets regulats en les normes de protecció del consumidor.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- L’STEI denuncia que la manca d’aspirants a oposicions és una mostra de «la crisi de la docència»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.