Presentat un pla contra les pràctiques deslleials de les empreses de telefonia
El Govern ha creat un qüestionari per comprovar si compleixen les normes de protecció del consumidor
La Direcció General de Consum ha posat ha disposició dels ciutadans un qüestionari per regular les pràctiques "deslleials" de les empreses de telefonia, amb l'objectiu que tots els usuaris dels serveis telefònics es puguin beneficiar de les resolucions dictades per la Junta Arbitral de Consum. En un comunicat, Consum ha informat que el 80 per cent de les reclamacions que rep són contra empreses de telefonia. Per aquest motiu, el Govern ha decidit crear un pla de xoc mitjançant el qual es comprovarà si les empreses compleixen aspectes concrets regulats en les normes de protecció del consumidor.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Com així les Illes Balears s’han salvat de la gran apagada elèctrica?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.