L'Ajuntament d'Inca multarà amb fins a 30.050€ un veí per abocar residus
Inca02/09/10 0:00
L'Ajuntament d'Inca ha amenaçat a l'autor de l'abocament de fems i runes en el Puig de Santa Magdalena amb una multa de fins a 30.050 euros si abans de 48 hores no retira els materials que ha llençat a la zona.
També a Illes Balears
- Jaume Carot, reelegit Rector de la UIB amb un fort vot de càstig
- SIAU denuncia la situació d’exclusió de docents interins amb el català aprovat
- El PP defensa que només les llengües que són oficials «en tot un país» ho poden ser a Europa
- Prohens rep el cap de l'exèrcit d'ocupació
- Prohibeixen l’ús de telèfons mòbils a tots els centres de les Balears sostinguts amb fons públics
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
ara vos possau a impossar una cosa que fa 30, 40 , 50 anys que no HEU FET RES amb sa cantitat de REFORMADORS I SEUDO_CONSTRUCTORES que han farsit mallorca d'enderocs no vos -hi heu possat un poc tard? i tots els que ja han enrunat no hi haurà un C.S.I. ENDEROCS
que haurà d'abonar a més la multa correspondiente. Quina mena de barreja d'idiomes és aquesta...??? Això fa mal als ulls.
que es aixó de si no els retira en 48 hores? encara que els retiri en 20 minuts a de pagar una multa. I si el PSM no ves fet la denúncia, la brutor estaria alla pels segles dels segles, l'equip de Govern del PP d'Inca no "s'entera de na"
Supòs que, tot i que retiri els residus, se li imposarà la sanció corresponent per infringir la normativa. També supòs que es farà un seguiment d'aquests residus per constatar que van a l'abocador corresponent degudament classificats.