Objectiu per al 2020: millorar Cala Millor
Consell i ajuntaments de Son Servera i Sant Llorenç s'impliquen en la reconversió de la tercera zona turística de l'Illa
Diferents imatges i plànos de l'ambiciós projecte de reconverció de la zona costera de Cala Millor. | Foto: CdM
La reconversió i millora territorial de la zona turística de Cala Millor ja té uns objectius ben marcats. Així ho presentaren ahir a l'auditori Sa Màniga el Consell de Mallorca i els dos ajuntaments implicats, el de SantLlorenç des Cardassar i el de Son Servera. Els tècnics del departament de Territori del Consell mostraren les línies mestres de l'avanç del pla de reconversió i millora territorial, un projecte que es presentà "perquè ara és l'hora d'opinar i fer propostes per millorar Cala Millor", assenyalà la consellera Dubon. Segons explicà el tècnic del Consell, Biel Horrach, "es tracta d'una zona costanera que va des de Cala Morlanda fins a la Costa del Pins i que s'ha format de manera desconnectada". És una destinació madura que encara conserva un entorn agroramader, que el projecte de futur pretén utilitzar per fer-ne una destinació diferenciada.
També a Illes Balears
- 'No excloguis ningú. Comparteix el català', la campanya per a sensibilitzar els parlants de la importància de mantenir la llengua pròpia
- Vox insisteix que IB3 «no és necessària» i assegura que la televisió franquista era «de més qualitat i més objectiva»
- Acció solidària amb Palestina contra les oficines del Santander a la UIB pel Dia de la Nakba
- Entitats es reuneixen a Palma perquè la manifestació per a posar límits al turisme sigui «el més massiva possible»
- Maria de Lluc Muñoz (Grup Blanquerna): «Continuarem amb el camí d'intentar marcar quines són les accions que ens haurien de dur a l'alliberament del nostre país»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
Xisco, molts pensen que el tren és el millor, però un país no es pot construir amb pensaments sinó amb estudis, amb rigor, mirant les diferents solucions als problemes de la població, entenent l'evolució demogràfica del territori, estudiant els desenvolupament de mitjants de transport en el futur, veient quina flexibilitat al canvi tenen, el seu cost de construcció i explotació, etc... coses que no s'han fet en aquest projecte de tren-tram i les poques que s'han fet estan mal fetes. La bona fe sense coneixement ni rigor és molt mala consellera i aquest tren és una oportunitat perduda i caríssima de pensar de manera global les necessitats de mobilitat de tota la comarca.
Doncs jo pens que el tren és lo millor que li podia passar a Son Servera i a tota la seva costa, els serverins feia molt de temps que l'esperàvem. Però efectivament ja hi ha molt de mal fet amb excessiva construcció, sobre tot a fora vila: Pules, xalets i tot tipus de construccins que han fet mal bé l'entorn rural. Res tornarà a ser com abans.
Està molt bé. Però de Cala Millor el primer que han de millorar és la seguretat amb més policia, que és el que més falla a la zona, i la societat que hi viu. El que ha augmentat més a Cala Millor en els darrers temps és xusma pura i dura, traficants de drogues i prostitució. I tot això perquè el seus batles, en Toni i en Barrientos, ho permeten. Primer que arreglin la imatge de la gent que hi viu i després ja en parlarem, de lo altre.
Imatges de molt verd estil Irlanda Imatges amb gent aprofitant l'espai públic com a Holanda. Però al final i coneixentels Batles de Sant Llorenç i Son Servera el resultat final serà Benidorm amb trenets de jugueta per contentar el GOB. Bones intencions que acabaran com una cortina de fums d'abans d'eleccions, amb aquesta classe pol´tiica i empreserial que tenim a Mallorca no podem espirar a res més que ser observadors i denunciar el mal que estan fent a Mallorca.
Això durà més ciment , més especulasusió, comissions, ¿corrupsió ?.... Lo que cal es respectà l´entorn. En tant de equipament, parcs i etc, lo que hi haurà serà més inmigrants, més paro al estiu i per lo tant, més ambient conflictiu. I d´aquí a un parells d´anys, degradasió per manca de manteniment.
Les intencions són bones però les referències de tren-tram que té la conselleria de mobilitat porten a pensar que clarament la costa Alacantina amb la consecuent depredació urbanística i especulació i corrupció serà el destí final.
Ara veurem el desastre que fan i la corrupció que hi haurà...