Els HPO no s'escapen de la crisi
Habitatges de protecció oficial de Santa Margalida i de sa Pobla es promocionen per segon cop després que enguany hagin quedat vacants
Palma10/12/09 0:00
La crisi econòmica comença a afectar el mercat de cases de protecció oficial de les Illes Balears. Algunes promocions realitzades no han tingut el resultat esperat i molts pisos estan sense ocupar. Aquest fet ha produït que a diferents municipis es torni a obrir el procés d'adjudicació d'aquests immobles.
També a Illes Balears
- Mercadona acomiada una treballadora per haver atès els clients en català
- 15J: Tothom a omplir els carrers de Palma i Eivissa en contra de la turistificació i per una vida digna
- Milers de persones clamen a Palma: «Davant la turistificació de les nostres vides, trobaran un poble combatiu»
- Vox ara s’indigna per un cartell que combat simbòlicament el feixisme
- Campanya contra empreses turístiques que col·laboren amb el genocidi del poble palestí
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
I en Carbonero en vol fer mil més. Sense capacitat de compra no es poden comprar pisos i la capacitat de compra no s'obté quan els empresaris acomiaden la gent i fan baixar encara més els minsos salaris.
Menos mal que en Zapatero mos va prometre 5000 HPO. Fort i no et moguis que els hauran de fer abans d´acabar sa legislatura. Pandilla d´inútils!! Més lloguer i transport públic d´una vegada. Ja me començau a fer oi tots es polítics aprenents de gestor... Mal vos pegui sa flor d´un llamp a tots.