Més demanda que llits
La taxa d'ocupació del SAPS el 2008 es desbordà en més del 121% a causa de la reubicació d'aquest servei a dos centres amb una quinzena menys de places que l'antic Can Pere Antoni i de la situació de crisi que ha afectat totes les xarxes d'inclusió social. La xifra suposa un 38% més que les peticions ateses el 2007
Palma15/02/09 0:00
El Servei d’Acollida i Promoció Sociolaboral tingué el 2008 més demanda que llits per oferir. Això provocà que la xifra d’ocupació es desbordàs en més del 121% sobre el total de sol·licituds reals que poden acceptar els dos centres en què es troba dividit en l’actualitat aquest servei.
També a Illes Balears
- Indignant: Les Illes Balears i el País Valencià es queden sense el nou canal en català de RTVE
- Ha mort Manel Domenech, incansable lluitador per la Llibertat i la República
- Damià Pons: «Sempre ha estat el teu amor a Mallorca i a la seva gent el motor que ha determinat les teves passes en el món de la política»
- La Marina de Llucmajor, sacrificada per un megapolígon industrial fotovoltaic
- Vidal comença una «campanya de pressió» perquè el nou canal de RTVE en català arribi a les Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.